REGISZTRÁCIÓ
Hogyan hozhatom létre saját Vidám Játék fiókomat?
Kattints a főoldalon a Belépés gombra, majd ezután a Hozz létre saját fiókot szövegre. Töltsd ki a képernyőn megjelenő mezőket (e-mail cím, jelszó, vezetéknév, keresztnév) ezután olvasd el figyelmesen a vásárlási feltételeket. Pipáld ki a jelölőnégyzetet a „Hozzájárulok, hogy a Vidám Játék webáruház az itt megadott személyes adataimat a(z) Vásárlási feltételek oldalon rögzített, regisztrációs céllal kezelje.” mondat előtt.
A REGISZTRÁCIÓ gomb megnyomását követően pár percen belül kapni fogsz egy e-mail üzenetet rendszerünktől, mely visszaigazolja sikeres regisztrációdat.
A sikeres regisztrációt követően azonnal használhatod új Vidám Játék fiókodat, a regisztrált e-mail cím és választott jelszó megadásával.
Mindenképp szükséges regisztrálnom a vásárláshoz?
A vásárláshoz nem szükséges regisztrálnod, azonban kényelmesebb lesz legközelebb is nálunk vásárolni az adataid ismételt megadása nélkül.
Milyen jelszót adjak meg a regisztráció során?
Olyan jelszót ajánlott választani, ami legalább 4, maximum 20 karakter hosszúságú. Ne csak számokat vagy csak betűket tartalmazzon, hanem speciális karaktereket is.
FIZETÉS
Hogyan fizethetem ki a vásárolt terméket?
A vásárolt termék kifizetésére több lehetőséged is van:
Bankkártyával a Barion biztonságos rendszerén keresztül Visa, Visa Electron, Mastercard és Maestro kártyákkal
Utánvéttel:
- Foxpost csomagautomata
A Foxpost automatáknál kizárólag bankkártyával tudsz fizetni, készpénzzel nem.
Az utánvét díja: 500 Ft
- GLS futár házhozszállítás
A kiszállításnál a futárnak készpénzben vagy bankkártyával tudod kifizetni a vásárlást.
Az utánvét díja: 800 Ft
- GLS csomagpont
A GLS CsomagPonton készpénzben vagy bankkártyával tudod kifizetni a vásárlást.
Az utánvét díja: 800 Ft
- GLS csomagautomata
Csomagautomatáknál kizárólag bankkártyával tudsz fizetni, készpénzzel nem.
Az utánvét díja: 800 Ft
- MPL futár házhozszállítás
A kiszállításnál az MPL futárnak készpénzben vagy bankkártyával tudod kifizetni a vásárlást.
Az utánvét díja: 500 Ft
- MPL Postapont
MPL Postaponton készpénzben vagy bankkártyával tudod kifizetni a vásárlást.
Az utánvét díja: 500 Ft
- MPL csomagautomata
Csomagautomatáknál kizárólag bankkártyával tudsz fizetni, készpénzzel nem.
Az utánvét díja: 500 Ft
Mennyibe kerül a szállítási díj?
Részletesebben itt olvashatsz ezekről: Fizetési és szállítási módok
A CSOMAG ÁTVÉTELE
Mikor kapom meg a csomagot?
A munkanapokon 14:00-ig leadott megrendelésekre 2 munkanap a szállítási határidő, de általában már másnap megérkezik a csomag! E-mail-t fogsz róla kapni. Előreutalás estén az utalás számlánkra érkezésétől indul a 2 munkanap. Aznapi utalásnak a munkanapon 10:00-ig beérkezett utalás számít.
Ha 10:00 után érkezik meg az összeg, egy nappal meghosszabbodik a szállítási határidő.
Kapok értesítést arról, hogy mikor jön a csomag?
Igen. A kézbesítés előtt a logisztikai szgoláltató e-mail-t vagy/és sms-t fog küldeni Neked arról, hogy mikor szállítják ki a csomagot vagy helyezik el csomagpontra, illetve csomagautomatába.
Mi történik, ha nem leszek itthon, amikor jön a GLS futár?
Amennyiben megadtad a telefonszámodat a megrendeléskor, fel fog hívni a GLS futár, hogy új időpontot egyeztessetek, ha nem, vagy nem ér el, a következő munkanapon próbálkozik újra. Ha a következő alkalommal sem talál otthon, a csomagod visszakerül a Vidám Játék raktárba.
Mi történik, ha nem leszek itthon, amikor jön az MPL futár?
Az MPL a csomagot a címhelyen egy alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Sikertelen kézbesítés esetén az értesítőben szereplő postán átvehető a csomag 5 munkanapon belül. Ha a következő alkalommal sem talál otthon, a csomagod visszakerül a Vidám Játék raktárba.
Hogyan tudom átvenni a csomagomat GLS csomagponton keresztül?
A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni vagy feladni kívánó ügyfeleket. GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitva tartási idejét.
Hogyan tudom átvenni a csomagomat Foxpost csomagautomatán keresztül?
Ha megrendelésedet bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéred, nem kell egész nap a futárra várnia. Az országos, folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől estig elérhetőek.
Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, Ők 1-2 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheti. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni.
Az automaták listáját és további információt itt talál: https://www.foxpost.hu/csomagautomatak
Hogyan tudom átvenni a csomagomat személyesen?
A megrendelés leadását követően telefonon fogunk keresni, hogy egyeztessünk a személyes átvétel számodra legoptimálisabb időpontjáról.
Személyes átvétel helye: 1131 Budapest, Dolmány utca 42. 17-es kapucsengő.
A csomag hétköznaponként 8 és 17 óra között vehető át kizárólag előre egyeztetett időpontban. Amennyiben a fizetéshez az átutalást választottad, kérjük gondoskodj arról, hogy az átutalás összege még a csomag átvétele előtt utalásra kerüljön.
A csomagok őrzési ideje 1 hét. Különleges esetben el tudunk ettől térni. Egyeztessünk e-mailben vagy telefonon és igyekszünk rugalmasan mindent megoldani.
Hogyan tudom lemondani megrendelésemet?
A leadott rendelést követően a leggyorsabbat e-mailben vidamjatek@vidamjatek.hu tudod lemondani.
Leadtam a megrendelésemet, de rossz címet, telefonszámot adtam meg. Mit tegyek?
A legjobb, ha felhívod az ügyfélszolgálatunkat vagy/és küldesz e-mailt hivatkozva a rendelési számodra, tüntesd fel a módosított telefonszámodat vagy/és a módosított címedet.
Több terméket rendeltem, ilyenkor egyszerre kapom meg?
Igen, ha több terméket rendelsz egyszerre, akkor egy csomagként kezeljük, így költséghatékonyabb, mert csak egyszer kell szállítási díjat fizetned.
Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?
A futártól történő átvétel során mindig győződj meg arrólj, hogy a csomag sértetlenül érkezett-e meg hozzád! Ha bármilyen eltérést tapasztalsz, jelezd a futárnak átvételkor, anélkül ne írd alá az átvételi bizonylatot. Ezt követően kérlek jelezd a Vidám Játék Ügyfélszolgálat felé is a problémát írásban a vidamjatek@vidamjatek.hu e-mail címre, megköszönjük, ha a sérülésről fényképet is küldesz.
Hibás terméket kaptam, mi a teendő ebben az esetben?
Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi kifogásod van, esetleg hibás terméket kaptál, természetesen van lehetőség annak cseréjére. Kérjük vedd fel a kapcsolatot a Vidám Játék Ügyfélszolgálattal telefonon a +36308498787 telefonszámon, vagy emailben a vidamjatek@vidamjatek.hu e-mail címen.
Szeretnénk a lehető leggyorsabban megtalálni a megoldást a problémára, mert az tesz bennünket boldoggá, ha elégedett vagy.
Ha a cserélni kívánt termék raktárunkon van, úgy várhatóan 2 munkanapon belül megérkezik hozzád az új termék.
Amennyiben a cserélni kívánt termék nincs raktáron, haladéktalanul egyeztetünk a gyártóval a mielőbbi pótlásról.