Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

REGISZTRÁCIÓ


Hogyan hozhatom létre saját Vidám Játék fiókomat?

Kattints a főoldalon a Belépés gombra, majd ezután a Hozz létre saját fiókot szövegre. Töltsd ki a
képernyőn megjelenő mezőket (e-mail cím, jelszó, vezetéknév, keresztnév) ezután olvasd el
figyelmesen a vásárlási feltételeket. Pipáld ki a jelölőnégyzetet a „Hozzájárulok, hogy a Vidám Játék
webáruház az itt megadott személyes adataimat a(z) Vásárlási feltételek oldalon rögzített,
regisztrációs céllal kezelje.” mondat előtt.
A REGISZTRÁCIÓ gomb megnyomását követően pár percen belül kapni fogsz egy e-mail üzenetet
rendszerünktől, mely visszaigazolja sikeres regisztrációdat.
A sikeres regisztrációt követően azonnal használhatod új Vidám Játék fiókodat, a regisztrált e-mail
cím és választott jelszó megadásával.


Mindenképp szükséges regisztrálnom a vásárláshoz?

A vásárláshoz nem szükséges regisztrálnod, azonban kényelmesebb lesz legközelebb is nálunk
vásárolni az adataid ismételt megadása nélkül.


Milyen jelszót adjak meg a regisztráció során?

Olyan jelszót ajánlott választani, ami legalább 4, maximum 20 karakter hosszúságú.
Ne csak számokat vagy csak betűket tartalmazzon, hanem speciális karaktereket is.

 

FIZETÉS


Hogyan fizethetem ki a vásárolt terméket?

A vásárolt termék kifizetésére több lehetőséged is van: 

Előreutalással a következő bankszámlára:
Hajdú Károly
számlavezető bank: Gránit Bank
számlaszám: 12100011-17939795
Kérlek, a közlemény rovatban tüntesd fel a rendelés azonosítódat az egyszerűbb és gyorsabb
beazonosítás miatt.

Utánvéttel:
- Foxpost csomagautomata átvételkor:
Ha megrendelését bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéred, nem kell egész nap a
futárra várnia. Az országos, folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái
könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől
estig elérhetőek. Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők 1-2 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheted a csomagot. Fontos: az automatáknál kizárólag bankkártyával tudsz fizetni (készpénzzel nem) és nem lesz további díj felszámítva. Az utánvét díja: 500 Ft

- a GLS futárnak házhozszállításkor:
A kiszállításnál a futárnak készpénzben vagy bankkártyával tudok kifizetni a vásárolt összeget.
Az utánvét díja: 800 Ft

- GLS csomagponton átvételkor:
A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például
bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas
üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni vagy
feladni kívánó ügyfeleket. GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru
kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a
GLS CsomagPont nyitva tartási idejét. Készpénzben vagy bankkártyával tudok kifizetni a
vásárolt összeget. Az utánvét díja: 800 Ft


Bankkártyával a Barion biztonságos rendszerén keresztül Visa, Visa Electron, Mastercard és Maestro
kártyákkal

Készpénzben személyes átvételkor
 

Mennyibe kerül a szállítási díj?

Részletesebben itt olvashatsz ezekről: Fizetési és szállítási módok
 

A CSOMAG ÁTVÉTELE


Mikor jön meg a csomag?

A munkanapokon 14:00-ig leadott megrendelésekre 2 munkanap a szállítási határidő, de általában
már másnap megérkezik a csomag! E-mail-t fogsz róla kapni. Előreutalás estén az utalás számlánkra
érkezésétől indul a 2 munkanap. Aznapi utalásnak a munkanapon 10:00-ig beérkezett utalás számít.
Ha 10:00 után érkezik meg az összeg, egy nappal meghosszabbodik a szállítási határidő.

 

Kapok értesítést arról, hogy mikor jön a csomag?

Igen, a GLS a kézbesítés előtt e-mail-t vagy/és sms-t fog küldeni Neked arról, hogy mikor szállítják ki a csomagot.


Mi történik, ha nem leszek itthon, amikor jön a futár?

Amennyiben megadtad a telefonszámodat a megrendeléskor, fel fog hívni a GLS futár, hogy új időpontot egyeztessetek, ha nem, vagy nem ér el, a következő munkanapon próbálkozik újra. Ha a következő alkalommal sem talál otthon, a csomagod visszakerül a Vidám Játék központba.
 

Hogyan tudom átvenni a csomagomat GLS csomagponton keresztül?

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni vagy feladni kívánó ügyfeleket. GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitva tartási idejét.

 

Hogyan tudom átvenni a csomagomat Foxpost csomagautomatán keresztül?

Ha megrendelését bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéred, nem kell egész nap a futárra várnia. Az országos, folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől estig elérhetőek.
Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, Ők 1-2 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheti. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni.
Az automaták listáját és további információt itt talál: https://www.foxpost.hu/csomagautomatak

 

Hogyan tudom átvenni a csomagomat személyesen?

Igen, előre egyeztetett időpontban, munkanapokon. Címünk: 1131 Budapest, Dolmány utca 42. 17-
es kapucsengő. A csomag 8 és 17 óra között vehető át. Ha fizetéshez az átutalást választottad,
gondoskodj arról, hogy a pénz még a csomag átvétele előtt megérkezzen. A csomagok őrzési ideje 1
hét. Különleges esetben el tudok ettől térni. Egyeztessünk e-mailben vagy telefonon és igyekszünk rugalmasan mindent megoldani.

 

Hogyan tudom lemondani megrendelésemet?

A leadott rendelést követően a leggyorsabbat e-mailben vidamjatek@vidamjatek.hu tudod lemondani.

 

Leadtam a megrendelésemet, de rossz címet, telefonszámot adtam meg. Mit tegyek?

A legjobb, ha felhívod az ügyfélszolgálatunkat vagy/és küldesz e-mailt hivatkozva a rendelési számodra, tüntesd fel a módosított telefonszámodat vagy/és a módosított címedet.

 

Több terméket rendeltem, ilyenkor egyszerre kapom meg?

Igen, ha több terméket rendelsz egyszerre, akkor egy csomagként kezeljük, így költséghatékonyabb, mert csak egyszer kell szállítási díjat fizetned.

 

Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?

A futártól történő átvétel során mindig győződj meg arrólj, hogy a csomag sértetlenül érkezett-e meg hozzád! Ha bármilyen eltérést tapasztalsz, jelezd a futárnak átvételkor, anélkül ne írd alá az átvételi bizonylatot. Ezt követően kérlek jelezd a Vidám Játék Ügyfélszolgálat felé is a problémát írásban, megköszönjük, ha a sérülésről fényképet is küldesz. 

 

Hibás terméket kaptam, mi a teendő ebben az esetben?

Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi kifogás​od​ van, esetleg hibás terméket kaptál, természetesen ki tudjuk cserélni. Vissza kell juttatni a terméket az alábbi címre: 1131 Budapest, Dolmány utca 42. 2/6. Utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni! Kérlek, hogy visszaküldés előtt egyeztess a Vidám Játék Ügyfélszolgálattal, hogy együtt megtaláljuk a számodra elérhető legjobb megoldást a problémára. A csere várhatóan ​legkésőbb ​15 napon belül megtörténik.

Az oldal tetejére